Exklusivt avslöjande!

Kallebaby.blogg.se kan härmed exklusivt avslöja den VERKLIGA anledningen till nedläggningen av triflet.blogg.se
image62

En av Kallebabys reportrar fick i lördags fast den ökände bloggaren på en bild, dansandes på en av kungälvs innekrogar.
En initierad källa avslöjar för oss att den egentliga anledningen till triflets nedläggning är att han mycket noga har slipat på dessa "moves" och därför helt enkelt inte haft tid att skriva på bloggen. vi på kallebaby.blogg.se är mycket stolta över att ha fångat detta på kort och källan tillägger även att grannar till triflet ska ha klagat på högljudd musik och något som beskrivs som michael jackson yl från daniels hus, Kallebaby.blogg.se har sökt daniels grannar, för en kommentar, men ej funnit några sådana.
Tydligt är att Triflet inte längre nöjer sig med vad romelandas natt och uteliv kan erbjuda utan nu söker sig till större vidder. En nära vän som helst förblir anonym säger att daniel förändrats mycket den senaste veckan och påstår sig inte bli förvånad om daniel någon gång denna vecka "dropar" slipsen och dyker upp i en hood tröja i skolan.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Snygg blogg du har!

2008-05-05 @ 18:08:30
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Micha

Du verkar vara ruggigt skum. Men jag tror jag gillar det ;)

2008-05-05 @ 18:16:15
URL: http://eyeofstone.blogg.se
Postat av: milissa

triflet, aka daniel, SLIPSKILLEN - kommer aldrig droppa slipsen. men visst ser hans moves inövade ut. jag tycker vi borde ta och spöa skiten ur honom i skolan för att han har dissat bloggandet.

..missade du bilden på honom och den äldre kvinnan, the lucky girl for the night?

2008-05-05 @ 18:19:56
URL: http://milissamia.blogg.se
Postat av: daniel

Samtidigt som jag ogillar att man manipulerat bilden genom att sätta in mitt huvud på någon annans kropp, så måste jag säga att jag är stolt över att de flesta inlägg numera handlar om mig här på bloggen.

Brist på ideér eller är det något du vill säga mig Karl?

För övrigt synd att hon inte fick med när jag skapade en stor ring och breakade loss.

2008-05-05 @ 20:13:47
URL: http://kallebabysbloggsuger.blogg.se
Postat av: Axel

Underbart att även Milissa tycker att Olle Tolwerts ser ut som en äldre kvinna. Det är läskigt vad lika dom är.

2008-05-05 @ 23:03:58
Postat av: amie

jag måste erkänna att även jag trodde att den här "olle" var en kvinna. jag tror min kommentar till bilden var "kolla slipskillens mamma!" jag ber olle om ursäkt.

2008-05-06 @ 16:00:32
Postat av: Karl

ja trodde också att det var en tant först

2008-05-06 @ 20:56:07
Postat av: daniel

Jag trodde också det var en tant. En smärre chock fick jag när jag följde med hem...

(ber om ursäkt för det plumpa skämtet, men det var änna upplagt för det)

Postat av: Jonatan

Jag tycker att det roliga var att den granne som Karl skrev om faktiskt är daniels danspartner på bilden. Om ni mot all förmodan inte hört det förr så är tjejen ifråga daniels kusin, närmsta granne samt blivande fru.

2008-05-15 @ 00:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0