Faan i helvete :(

Tränade ikväll, foten kändes bra igen men det gick en timme och sen började känningarna komma tillbaka ! helvete säger jag bara, Speciellt nu när vi fått in många nya duktiga killar! blandannat var charles och saumar och tränade och dom tror jag kommer gå in i laget så konkurrensen hårdnar ju! då hade det varit bra att visa upp vad man kan ikväll men jag får väl helt enkelt hoppas på att några timmars sömn nu ska vila foten lite och att det känns bättre imorgon för då är det träning igen!

I övrigt har det varit en tråkig dag hände absolut inget roligt i skolan idag däremot är det väldigt skönt att man har hela huset för sig själv nu!
Tråkigt att IFK förlorade mot elfsborg också, det var en viktig match för dom! att även gif sundsvall tog poäng mot halmstad var inte bra, nu blir det jobbigt för lsk efter uppehållet! För fan se till att slå bottenlagen, det är skitsamma om ni slår IFK göteborg för dom kommer ändå hamna där uppe.

nä får väl helt enkelt glädja mig åt att how i met your mother börjar snart! har jag sagt att jag någon dag kommer gifta mej med robin i den serien oofhh ! mycket vacker kvinna!



Nu blir det lite sommarkänsla även om den här videon är sjukt ful


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0