Gnistan

Jag har inte varit alls sugen på att skriva här på bloggen på sistonde, anledningen är att jag kännt att det känns meningslöst.. jag har också funderat över varför jag egentligen bloggar överhuvudtaget och kommit fram till den här slutsatsen: En bloggare är väldigt missnöjd med det mesta, det kan vara över stora samhällsfrågor som självklart bloggaren själv har lösningen på eller åtminstonde en ordentlig tankeställare till politikerna. Det kan även vara något som bloggaren är missnöjd med i sin vardag som den måste klaga på , ofta kan det vara nåt litet skitproblem som storas upp eller ett jättestort problem för bloggaren som oftast tonas ner.

Jag brukade alltid ha en liten tanke bakom varje inlägg jag, det kunde vara att bli tagen seriös eller att få folk att tänka efter, vad menar han EGENTLIGEN?
Något som jag insett är att folk är bara inne här om det är något lustigt jag har skrivit och då drar dom bara lite på mungipan och klickar vidare, kort sagt så känns det som jag inte kommer kunna påverka någon annan än mig själv med den här bloggen. Ungefär så läser även jag andras bloggar, om dom inte tydligt har en baktanke eller ett ämne som jag gillar.

Dagens baktanke är då alltså att få läsaren att tänka efter lite.
Sen är jag en missnöjd person och lär fortsätta vara det tills jag "sitter där mätt och belåten"

Kommentarer
Postat av: milissa

jag märker att du är ute å cyklar åt samma håll som jag..

2008-05-07 @ 08:14:32
URL: http://milissamia.blogg.se
Postat av: Henke

Att tänka samtidigt som man skriver blogg funkar inte.

2008-05-07 @ 20:34:18
Postat av: Louise

I still love you. Jag tycker allt du skriver är smart och genomtänkt! Man längtar alltid efter dagens inlägg och när man har läst det vill man redan ha nästa ju! Och om du ens överväger att göra oss rädda med att hota att lägga ner kan jag få mer folk än linn där det står "uppdatera din blogg or die" ska du se!

2008-05-07 @ 22:17:57
URL: http://louloulou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0