I get so, i am so...

Jag är lite sur just nu, jag somnade förut så jag missade att kolla på vår match mot backa men vi vann med 6-2 iaf så det var ju bra. Något ännu roligare är att det är min tur på tvättlistan! så nu ska jag tvätta typ 16 st såna här tröjor och sockar och shorts Fc Komarken matchtställ

Ni trodde säkert att jag inte ens kan tvätta själv men där gick ni bet för det kan jag!

Idag höll jag mitt tal i svenskan också! det gick väl bra tycker jag. Såg i och för sig bara på en innan och en efter mej och jag tyckte nog ändå att ja drog ner mest applåder.
Sen tittade vi på en film på samhällen som var riktigt bra för omväxlingsskull vad det gället skolfilmer fast det här var ju en riktig film som heter "the last king of scotland". Den var riktigt gripande och blandannat så fick diktatorn amins fru sina ben och armar avskurna i slutet. Och det läskiga är att filmen är baserad på verkliga händelser när idi amin satt som diktator i uganda och dödade 300 000 ugandier.


Nu börjar how i met your mother så nu måste ja sluta..

Dagens låttips : Idag är det JÄTTVIKTIGT att ni lyssnar för jag har blitt helt kär i den här låten, riktigt riktigt bra är den.. tycker jag! Casely - Emotional


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0