Kristins student!

Vilken kanondag det har vart idag, började med as skoj gympa på morgonen och sen fixade jag mitt G i socialkunskapen för att sedan åka ner till burgården och kolla på kristins student!
och så här såg den ut :
student
flakdom åktedom åkte igendom åkte igen

Dom två sista var nu på kvällen när dom skulle åka till studentfesten, rätt schysst åk en cabbad ford mustang!

Innan kvällen så hann jag vara med elin en lång stund på dagen å de va trevligt:) vi gick å tog varsin cider å satt i solen å snackade på avenyn. Sen när vi gick mot bussen så kom Niclas alexandersson gående å jag ropa till han att han spela bra igår mot slovenien å han tackade!

det var min kanondag! ha de

Kommentarer
Postat av: Sussi

Hum, det blev visst att jag dissade hela fältstafett-grejen... Uh :P Men tack så jättemycket, iallafall! :D :D

2008-05-28 @ 13:09:17
URL: http://sussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0