Mycket känslor

Nervös,pressad,stressad,ledsen,glad,förväntansfull och upprymd beskriver min sinnesstämning bra just nu!

Nervös pressad stressade och ledsen är jag över att jag har så sjukt mycket på min axlar just nu.. tills imorgon ska jag har klart ett tal som ja ska hålla i svenskan, till fredag ska ja lämna in min analys och på måndag har jag 2 prov i samma ämne samt att jag måste rätta till mitt projektarbete lite grann!

Glad förväntansfull och upprymd är jag över att studenten är så sjukt nära nu! lägg till på det att jag ska ringa min chef imorgon och höra hur det blir med jobbet samt att monsterjam verkar helt klart vilket i sin tur innebär att jag kommer jobba ungefär 180 timmar i juni och casha in 18 000 kr efter skatt ungefär! .. om allt vill sig väl då! förväntansfull och upprymd är jag över att jag kanske kan ha en lägenhet på gång till hösten i kungälv vilket vore hur nice som helst!
Glad är jag över att jag gjorde en mycket söt tjej glad idag så då blev jag med glad =)

Något som har varit märkligt på sistonde är att jag drömt mycket konstiga drömmar, blandannat att jag kristin å hennes storebror träffade björn gustavsson! och inatt så drömde jag att jag stod och sjöng idas sommarvisa i aulan på skolavslutningen inför hela skolan! Det hade vart skitskoj att göra något sånt nu när man ändå går ut! om nån kan finna det kul att lyssna på mej när jag sjunger den så lovar jag att jag inte är den som inte bjuder på sig själv utan jag kan lätt tänka mej att sjunga den iförd hulahula-kjol och kompa med en bongo trumma!
Get the picture?=)

Nu mina kära läsare ska jag sänka ner mitt tunga huvud i dom av gud förbannade skolböckerna! ciao

Kommentarer
Postat av: milissa

haha ofta du VILL flytta hemifrån :D jag ska snylta på mina föräldra så lääääänge det går.. ;)

2008-05-14 @ 20:26:06
URL: http://milissamia.blogg.se
Postat av: Mollan

Ja du karl., Talet gick kanon iallfall=) Ses imorgon då är det SFI haha

2008-05-15 @ 22:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0