Problem

arab
Är det bara jag som känner mig så här ibland?

Ännu en natt sitter jag uppe å skriver här, och på dagen eller.. morgonen heter det ju, den ohumant tidiga morgonen känner jag mej precis som käre khalid här på bilden. Seriöst jag kan verkligen inte somna innan 3 någon natt i veckan!
Ett till problem som jag har är mina dåliga matvanor, fan jag kan ju tallriks modellen så jävla bra å ja vet hur många gram pasta,fisk,kött,grönsaker man ska lägga på tallriken för att få ett lagom kalori intag, men varje dag som jag kommer hem blir det samma sak, på tok för mkt pasta, ofta tillsammans med fet olivolja å basilika röra eller bacon eller något liknande. Jag är fast i en ond cirkel , dåliga matvanor och dålig sömnrytm. Beach 2008 här kommer jag å khalid


Tänkte avsluta med en gammal låt jag kom att tänka på förut. Den är från serien Kniven i Hjärtat som gick på svt 2004, nån som såg den? känns som om det var igår jag såg den på tv.

Kommentarer
Postat av: mia

haha du, jag och khalid kan ju bilda klubb - min bästa vän sömnlösa nätter heter OC och jag ska väl inte sticka under kant att jag äter ofräscht mycket Hönö-kaka när jag är sjuk..

2008-05-21 @ 15:46:13
URL: http://milissamia.blogg.se/
Postat av: Louise

han var ju rätt söt kalle :D



btw, ÄLSKA KNIVEN I HJÄRTAT <3

2008-05-21 @ 21:07:14
Postat av: amie

min favorit är "hon e avundjsuk" ;)

2008-05-21 @ 22:02:09
URL: http://amies.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0