Triflet är död

Allas våran favoritbloggare daniel har bestämt sig för att lägga ner bloggandet på obestämd framtid.

Daniels blogg som åstadkommit en hel del skratt, en hel del sarkasm , en del fejder och mycket skit kommer vi alla förståss att sakna och då pratar jag inte minst för min egen del, när vi nu inte längre har ett gemensamt intresse (bloggen) så är jag rädd att jag och daniel aldrig mer kommer utbyta ett ord med varandra

Inlägg vi kommer att minnas:
Torsdagsfunderingen
Cool points
och inlägget om kebabjärpens innehåll.



Nu trodde ni förstås att det var end of story här med men nu när vi sörjt och fastat färdigt tänkte jag presentera två listor som jag knåpat ihop!

Utelista:
1. Folk som inte bloggar (Daniel)
2. Mimers hus - snart ett minne blott
3. April

Innelista:
1.Trädgårn - solklart
2. Min nya pikétröja - måste heltklart vara inne
3. Skarpe Nord  - Bjuds imorgon på fin division 7 fotboll , kl 1 mellan Fc Komarken och Kalvsund

hejdå

Kommentarer
Postat av: daniel

Haha! tack för "minnesstunden", Karl :)

2008-05-03 @ 14:18:33
Postat av: milissa

jag blir deprimerad. daniel har lagt ner..

2008-05-03 @ 19:58:30
URL: http://milissamia.blogg.se
Postat av: Mollan

du börjar med utelista., innelistan ska ju vara först;P

2008-05-11 @ 22:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0