Valborg

Först och främst tack gubbar för gårdagen! , det var den roligaste utgången jag haft på mycket länge..

Så här var min Valborg:

  • Kvällen börjar hemma hos mej med förfest och efter en del om och men att det är en bit att åka ut hit till mej så lyckades alla gubbarna till slut ta sig hit, mitt hus blev lite av ett drop in efter ett tag när blandannat henke trillade in utan förvarning men självklart var våran långhåriga vän varmt välkommen! Lite gött tjöt följer och matte lyckas med att bjuda min mor på en jägerbomb, starkt jobbat eftersom mamma verkligen inte gillar något starkare än vin.
  • Kvart över 9 bussen in till stan var det som gällde eftersom vi skulle till trädgårn och inte ville köa i timmar, det löste jag ändå för jag gled förbi den kilometer långa kön typ och gick in i någon slags Vip kö eller något sånt tror jag, det gick fint ivarjefall!
    Har faktist lite kort från bussen men dom är från min värdelösa mobilkamera.. + att jag kanske inte var världs stadig på handen

  • 1. Henke Knöös och Ivar på en bänk 2.Långis Matte och Ivar på bussen 3. Ivar himself
  • Framme i stan träffar vi en jävla massa folk å alla hejar å hejar och jag träffar hammar och vi glider ifrån dom andra och bort till trädgårn

  • Väl inne på trädgårn tappar jag bort hammar det första jag gör typ men jag träffar hur mycket gött folk ja känner som helst där ändå och kvällen är helt perfekt helt sjukt bra lokal på trädgårn som var hur soft som helst
  • Går väl därifrån strax efter 3 tiden tror jag och träffar Jennifer och Nina och Nina på terminalen där det såklart inte går någon buss hem till mej men till munkegärde gick den och jag fick sova hos jennifer då!=)

En mycket morgonpigg Jennifer


Det var min Valborg, hoppas ni hade lika sjukt roligt som jag !

Kommentarer
Postat av: daniel

Hade jag bara varit omnämnd här så hade du haft en kommentar redan igår. ;)

Nej, skämt åsido, jag tyckte att det kanske var min tur att kliva åt sidan till förmån för någon annan kommenterare. Men okej, jag offrar mig alltid!

2008-05-02 @ 15:48:41
URL: http://triflet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0