Yeah

Den här helgen har varit yeah! asså yeah.. riktigt yeah! om förra helgen va en riktig pitt så var den här en total hit
typ allt har varit bra i fredags var jag ju i stan å igår var jag ute hos långeman å grillade till en början, sjukt trevligt va det att bara tagga ner ute på landet på en altan med solen i ögonen och åkrar så långt man kunde se i gott sällskap och med dryck å tilltugg.
gottigtgöbel←Göbel blåste eld å jocke hade köpt en 3 liters baginbox för han hade vart i tyskland tidigare på dagen.
Kanske inte världens bästa bild men den är från min inte världens bästa mobilkamera, är det någon som vill köpa fucket? för jag ska köpa ny nu tänkte jag. 150 spänn å den är din! en motorola v360! kan även diskutera priset :D

det var faktiskt en av de roligare kvällarna med dessa herrar fast som det ibland brukar bli blev det denna kvällen, jag körde solo! efter ett tag på altanen ville jag matte å göbel gå på krogen! så vi fick skjuts me eric å gurra till kungälv sen ville inte göbel gå längre eller nåt för bara ja å matte gick iväg mot lerran, på vägen träffar vi tove å hon säjer att det inte är något folk där så då ringer matte erra å säjer att han ska köra hem mej för matte skulle hem t sin syster å sova, jag stod väl en minut å väntade på erra sen gick jag med mikkan å nåra bort till combi där det är fullt med roligt folk.. blev som det oftast blir när jag kör solo att jag alltid träffar en massa roligt folk jag känner, spelar ingen roll om det är i göteborg jag träffar ändå folk! iaf så träffa ja bla knöös joel hanna i klassen å ahmed å dom i laget så jag stannade där till 3 bussen å hade kanon kul !

Idag har jag pluggat lite musik å sen tränat, fick på några riktiga kalas pärlor på skottövningen så jävla snygga blev dom, en STENHÅRT ner i högra hörnet å snuddar stolpe in, hade parker vart på den hade fingrarna brutits tror jag, sen satt jag två till varav ett på halv volley i krysset typ!

Jag har även lagat middag till mamma idag eftersom det är mors dag! då blev hon glad:)

Dagens låt kommer från elin som tipsade mej om den sjukt bra låten : James morrison - This boy ! den kan även du daniel klicka på nu för den kan nog kanske passa din kräsna smak



Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag gillar dina långa söta inlägg :D

2008-05-26 @ 10:42:09
URL: http://morphene.blogg.se/
Postat av: Henke

jag håller med. Blogginlägg ska vara långa. Helst så långa att läsaren missar en buss.

2008-05-26 @ 23:19:56
URL: http://hengo.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag kommer på utspringet, men jag jobbar tyvärr sen på eftermiddagen.. Men vi ses vid skolan iaf :D

2008-05-27 @ 00:48:56
URL: http://morphene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0