364 days to go..

Ja då var det enbart 364 dagar kvar tills man får gå på bolaget, för det första så känns det faktist inte bra.. Att leva en förlängning av barn av min tid fungerar ju inte hur länge som helst menar jag, att nya möjligheter ges är bra men så kommer man ju alltid till det här med förpliktelser, att bli 20 gör ju att man borde ses som någorlunda vuxen.. men som alla vet så är jag fortfarande en glad 14 åring instängd i en lite smygfet 19årig kropp. nåja..

Idag var det mycket att göra på jobbet, eftersom att det imorgon (tydligen) är gustaf adolfs dagen så hade vi beställningar på ca 1800 G-A bakelser mer än vad det brukar vara.
En  kul sak med jobbet är att , som flera av er vet, det ligger alldeles bredvid friskis&svettis, det är dock inte det som är kul utan det faktum att det faktiskt är flera tanter som efter avslutat träningspass kommer in och tar sig en flottig gräddbakelse efter träningen, Där snackar vi smygfetisar som försöker dämpa sitt samvete genom en då fullständigt meningslös träning.

Igår innan jag var och åt på restaurangen som i själva verket hette corantino.. tror jag ivarjefall, så kikade jag runt lite i stan med min lillebror. Jag hittade den parfymen jag har på liten test flaska, bra tänkte jag tills jag fick syn på prishelvetet.. 625:- för den manskroppsformade buteljen som ser ut så här:
Fleur du male
Det får bli att ta den på nästa lön, jag har inte ens mage att önska mej den av familjen tills på söndag.

Däremot så hoppas jag på samma present som förra året som såg ut så här:
Special Brew

Nu är jag fasligt pissenödig.. på återseende (notera det vuxna avslutet) (2)(efter punkterna alltså)

Kommentarer
Postat av: Henke

Att slänga 625 spänn på parfym när det egentligen är manskroppen du vill åt känns sådär.

2008-11-05 @ 23:17:20
URL: http://hengo.blogg.se/
Postat av: Håkan Hellström

Tjena kalle de va ett tag sen! har haft lite fullt upp på sistonde men det var kul att träffa dej efter mitt uppträdande på liseberg för en månad sen! tänkte bara säga att jag är en stor beundrare av din blogg!



puss&kram från Håkan

2008-11-06 @ 01:04:58
Postat av: mia

inte för att vara taskig men min pappa har den parfymen :D hahahaha!

.. det har faktiskt också hänt att jag har kommit in på bageriet efter att ha varit på friskis. ytterbykringlan (L)

2008-11-06 @ 21:55:17
Postat av: Karl

Henke, jag har redan den blåa så där dog ditt argument;)



Mia, jag kan väl inte annat än att säga att din far har väldigt god smak isf! hahaha ja säger ju det men kringlan är iaf bättre än en gräddig bakelse;)

2008-11-07 @ 00:09:43
URL: http://kallebaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0