De va bara ett skämt

Jag ser mig själv som en lagom god och skojfrisk man i sina bästa (?) år, det var också ett litet practical joke att jag skulle sluta, numera vet jag att det endast är henke och mia som verkligen älskar mej.. eller nåt.

Det här inlägget tänkte jag döpt till shopaholic men nu blev det inte så men det ska ivarjefall handla om shopping.
Idag var jag i stan, igen, jag var inne förra helgen och köpte lite nya kläder och idag kom jag över ett par chinos från tommy hilfiger för 800:- och jag spanade även in en jävligt schysst tröja på henri lloyd men den var lite dyr så jag får vänta tills nästa lön med den.
I vilket fall som helst så kom jag på hur bra man mår när man har köpt något nytt plagg eller egentligen något som är nytt överhuvudtaget.
Säg att du har haft en dålig dag åså hittar du en snygg tröja eller ett par jeans som du kommer hem med och vips så har du en ny look som du kan plocka fram ur garderoben, i samma veva har du glömt det som fick dig att må dåligt.
Så är det ivarjefall för mej, nya kläder torkar bort alla sura miner i mitt ansikte.

Jag hittade även en ny parfym som heter fleur du male från jean paul, luktar precis som namnet säger, för de som har läst franska eller bara är rent allmänbildade så vet ni att fleur betyder blomma.
Tänkte även köpa mig en sådan butelj vid nästa löning.. ett gymkort hade nog inte heller vart fel.

En sak som var skum med byxorna jag köpte idag var att de var storleken mindre i midjan än de jeans jag köpte förra helgen men satt ändå lika bra.

I övrigt har helgen varit bra igår drog ja in en tusing på att köra lite taxi från erra å gurras födelsedags fest och idag har jag förutom varit i stan med olof då, käkat pizza å haft skräckfilmskväll med joppe, alla helgona afton till ära.

Lite radiomusik anyone?=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0