Gulligaste syskonbarnen ever!

Jag var nere i källaren å skulle hämta tårtan å ja fick sällskap av mina syskonbarn: Agnes,Klara och Hanna
Helt plötsligt frågar Agnes mig: Har du någon tjej?
Jag: eeh nej det har jag inte.
Agnes: nähä varför? de brukar man ju ha..
Jag: nä jag vet inte jag har väl inte tid eller nåt..
Hanna: Är det för du fyller år som du inte har tid?

helt underbara ungar alltså :D

Hanna hade tydligen tyckt att det var konstigt att jag fyllde år så ofta på väg hit i bilen.
Ansan: men han fyller ju inte år oftare än någon annan av oss, han fyller också år en gång per år.
Hanna hade tydligen lite svårt att godta förklaringen för hon svarade:
Men nää för jag fyller ju år på sommaren.. sen va hon tyst.


riktigt trevlig söndag kväll iaf speciellt som det blev bye bye för sundsvall!
Men man ska inte skutta över bäcken förrens man ropat hej för nu väntar BP i kvalet.. men de ska vi nog ändå klara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0