Gurkförakt

HUR KAN MAN förakta gurka? undrar ni säkert.
Det finns ju ingen anledning alls, gurkor skadar väl inte någon.
Det finns till och med de som tycker att de smakar något och onekligen behövs gurka om man ska göra en sallad.
Hur kan man då förakta den? Mitt svar är att man kan om man vill, och jag vill.
Det finns många som föraktar människor och livsstilar utan någon egentlig anledning, så varför ska jag inte få förakta en gurka?

Jag har valt att rikta mitt obevikliga hat mot gurkor därför att jag tycker att det är bättre att förakta gurkor
än politiker eller någon annan folkgrupp som andra människor kan ta illa vid sig av än om man föraktar gurkor.
På words stavningskontroll så föreslog datorn Turkförakt när jag skrev in Gurkförakt.. där ser man.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej Kallebaby! Snygg Layout.. en ny kanske? ;) Att få ett sånt brightmoment är underbart!

2008-11-12 @ 23:51:07
URL: http://insulan.blogg.se/
Postat av: En Gurka

Fy fan säger jag bara! Må du brinna i evig eld kallebaby, jag ska samla ihop en hel gurk-legion och komma efter dej! Det här kommer du inte undan ostraffat så sant som jag är en gurka!

2008-11-12 @ 23:52:46
Postat av: amie

haha fett skönt inlägg.

2008-11-23 @ 22:38:11
URL: http://amies.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0