in i dimman like way back in 05

Daniel skrev för ett tag sen ett inlägg om hur coolt det är att skriva att man är bakfull, när jag tänkte efter så skulle det här inlägget handla om det typ..Att jag sitter och lyssnar på Agnes Carlsson on and on ger er ännu ett ypperligt läge att ifrågasätta min coolhet. Men jag känner att jag har ett gött flow så här kommer några rader om min galna fredagkväll!

Den började vid 4 tiden när jocke kom å plockade upp mej å vi stack ut till gurra, efter nån timmer eller nåt så åkte vi upp till stora höga för att hämta diverse verktyg som krävs om man ska blanda sig en ordentlig grogg, eller i mitt fall knäcka en kall öl! efter detta så bar det av hem till långeman där det började korkas upp och tjötas på, efter ett tag stod det klart att jag var ända i hela gänget som inte ville gå till combi, men detta hindrade inte mej att åka in till stan när jag ändå hade bestämt mig. Sällskap fick jag istället av Kristin och Hammar. På vägen till bussen så var det lika kallt som bajkal sjön sägs vara, vilket uppmuntrade mig till att ta en genväg över åkern, mitt misstad insåg jag inte när jag trodde att vassen bara var högt gräs utan det var när jag trampade igenom isen till en å och jag hade vatten upp till knäna. Nu var det inte bara kallt utan jag var blöt och lerig också, tyvärr hade jag inte hunnit in till stan om jag skulle åkt hem å bytt byxor och skor så kompromissen stavades handtorken på nils ericsons urinoar, vid det här laget hade jag även hällt ut en halv öl över mina stackars byxor och jag tvivlade på att jag skulle bli insläppt på trädgårn. Men det löste sig och här slutar mina utlovade rader då jag från det att jag kom in i entren inte minns ett smack av vad som hände förutom taxi färden hem som kostade mig 640 kr, värt.
När jag och kristin vaknade i morse så var vi båda fortfarande fulla och stackars kristin hade tappat bort sin jacka och sin mobil, hur jackan försvann har jag ingen aning om eftersom vi delade samma krok i garderoben och jag hade min jacka hem.

Idag fick jag höra från nåra vänner ja träffade på trädgårn hur smart ja hade varit inne på trädgårn, bla hade jag berättat ett hett raggningstips för amanda som gick ut på att man låtsas få jätteångest framför tjejen man gillar och när hon undrar varför så tar man helt plötsligt fram en kniv å hugger av handen, fast egentligen är det bara en gummihand men det vet inte hon om. Sen kommer hon berätta vilken hjälte man är för sina vänner att "han högg av handen för min skull"...

Mer får det bli imorgon för nu orkar ja inte skriva mer..ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0