Smack så va de morgon...

Det blev inget år i skövde..ännu en gång har arbetsförmedlingen inte förmått att hjälpa mej trots att det jag tänkte utbilda mej till står det som prognos på deras hemsida att det kommer skrika efter folk med den utbildningen, att det kommer vara kris och inte tillräckligt med utbildat folk. Skit är vad AF är, istället verkar det bli logistik här i kungälv i ungefär 3 månader, på mimers kanske:S

Hur som helst, det är precis som jocke sa igår.. man vaknar upp smack ä de redan morgon? ja fattade ingenting när ja vaknade.. jag trodde seriöst att det var x-tina som stod framför mej framför sängen.. men de va bara affischen å sen när ja fattat de så tog de mig någon minut innan ja kom på va ja gjorde igår...


Kommentarer
Postat av: mia

Jag hatar säga det, men kontakter är allt i det här landet.

2008-11-30 @ 21:27:10
URL: http://neverendingtonight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0