Bandit rock 104.8

Min dag började tidigare än vanligt idag, närmare bestämt vid 06:30 gick jag upp och staplade helt sömndrucken till duschen för ett försök till återupplivning.
Anledningen till att jag gick upp så tidigt när jag egentligen inte behövde var att om jag körde mamma till hennes jobb så kunde jag ha bilen hela dagen sen, sagt och gjort.
Återupplivad blir man tro det eller ej av göteborgstrafiken på morgonen, jag skulle vilja jämföra den med myrornas kamp.. ni vet när det bara är flimmer på tvn, folk verkligen krigar till sig platser i filerna och det är i stort sett kö hela vägen från GP huset till mölndal där mamma jobbar.
På vägen hem så var jag med om den sensationella händelsen att jag hörde världsreleasen av darins nya singel med kat de luna.. wow säger jag bara!

Det var i samband med att dom efter låten skulle göra en lång intervju med darin som nästan fick mej att gå lös på stereon, "Darin ser du dej sig en festprisse?" "yesssss"
"Darin det har gått rykten om att du och kat deluna har haft en romans under inspelningen, du har alltså legat med kat de luna?" .. ofta han skulle få henne

Istället för att gå lös på stereon så bytte jag kanal och hade fått in bandit rock 104.8, fan vilken bra kanal alltså!
Det har ju typ aldrig funnits någon kanal som spelar rock/hårdrock och metal innan så jag tycker att det var riktigt kul med lite variation till den vanliga musiken som spelas på radion, jag menar.. det är ju inte många av artisterna på nrj most wanted som ens spelar något instrument .. lite betänkvärt.
Väl hemma kom jag på mig själv att jag inte ens hade en endaste låt med varken metallica eller iron maiden på datorn så nu har jag tankat ner en del iaf som jag sitter å lyssnar på.

Mamma har tvingat mig att göra upp ett schema för dagarna eller a.. en lista på saker som jag ska göra eftersom jag blir så slapp när jag inte är tvungen att göra något att jag inte gör något alls istället.
Ni som känner mej vet ju säkert också hur bra jag är på planering vilket idag ledde till att jag bara gjorde utfyllnadspunkten på listan, nämligen att äta.

Dagens låt : Metallica - The unforgiven II

Kommentarer
Postat av: Henke

Jag hatar ALLA som berömmer den kanalen. Samma jävla låtar varenda dag. Jag lyssnar hellre på dödens andetag.

2008-10-16 @ 22:42:40
URL: http://hengo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0