distansförhållanden

Utan att tänka efter, alltså på helt rak hand, kom jag på inte mindre än 3 vänner till mig som har S.K distansförhållanden.
Kanske har jag varit singel för länge för att förstå hur man kan hålla en sån sak.
Vad jag minns så ville man ju, om inte prata med i telefon eller höra av personen, varje dag så i varje fall träffas minst 3-4 ggr i veckan.. eller egentligen varje dag.
Grejen med distansförhållande är att när man inte får träffa personen flera ggr i veckan blir man inte då väldigt grinig?
Hur som helst jag fattar det inte, jag hade blivit grinig och börjat bråka om onödiga saker tror jag.
Sen kan jag inte heller förstå hur man kan ge sig in i ett distans förhållande med någon ny man träffar, alltså säg att jag träffar någon från kalmar... typ nån kusin till en kompis som är här över lovet eller nåt sånt.
Trots att jag inte fattar det så tycker jag att ni är starka, min själ är med er ;)

Btw, att blogga har blivit så 2007.
Detta är dock inte enda anledningen till att jag den här gången tackar av denna usla blogg för gott vars otacksamma uppgift har varit att få mina gnällande tankar och patetiska,kärlekskranka inlägg inpräntade i sig.


vad vore en mer motsägelsefull avslutning än att först kalla min blogg usel och sedan hylla den med denna sista sång.


Kommentarer
Postat av: mia

va vänta nu? lägger du ner?

2008-10-31 @ 13:34:14
URL: http://neverendingtonight.blogg.se/
Postat av: Henke

Lägg av nu. Du kan inte lägga ner. Bloggmaffian är på dig direkt.

2008-11-01 @ 12:41:48
URL: http://hengo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0