Jag vill ha min tunga där..du är

är det inte sjukt vad man blir emotionell på nätterna?
jag är ivarjefall aldrig så känslosam som på natten, som ja skrivit tidigare så låter man sig tycka mer synd om sig själv än vad man kanske borde.
ikväll är en sån kväll, jag har tänkt på varför jag aldrig kan hålla igen min stora mun ibland.. som att jag aldrig tänker på vad som kan hända om folk får reda på vad jag säger.. som att jag inte bryr mig det minsta om hur någon kan ta det jag säger?
Det är ju inte så att jag saknar empati..jag är nog bara dum.

Jag skulle vilja träffa nån.. en tjej alltså, men det är så jävla svårt me sånt..speciellt med mina krav, hon ska vara allt jag inte är.. helst! och det är ju inte något litet krav. Att hon dessutom ska finnas för en skitstövel som mig är ju inte heller så troligt..








Kommentarer
Postat av: miliss

skriv en kontaktannons :D

2008-10-09 @ 21:55:16
URL: http://neverendingtonight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0