ey vi drar till combi å lirar snake!

helgen var nice.. i fredags prövade jag på att vara nykter på combi och klarade mig på 100 kr på hela kvällen.
helt okej men segt på slutet var det..jag satte mej å spelade need for speed på mobilen en stund då, jag frågade knöös om han ville joina mej å spela snake men han försvann. Det var henke som myntade detta inläggets rubrik då han antagligen tyckte det var lite fult att jag satt å spelade på mobilen när ja var på krogen.

i lördags körde jag till falköping till mormor å kusinerna, dom hade köpt lite roliga leksaker så som en 80cc fyrhjuling och en moppe som jag och henrik å småkusinerna lekte lite med.

det var min helg i kort.
Imorgon är en viktig dag för det är nämligen dagen då jag har min uppkörning och jag börjar bli lite nervös just nu men eftersom ni alla läsare säkert håller tummarna för mej så ska det nog gå vägen! ska dom våga släppa ut kallebaby på vägarna eller ej...alla lär får sms imorgon om jag klarar det iaf!

Det måste gå vägen


Kommentarer
Postat av: mia

cooooombey is the place to be! ;)

2008-10-06 @ 21:44:33
URL: http://neverendingtonight.blogg.se/
Postat av: daniel

Mias kommentar är ju lite småkomisk faktiskt. Visst kan det vara aningen trevligt emellanåt på Combi men av just den anledningen som en 16-åring säger "..is the place to be!" så drar man hellre in till stan...

2008-10-10 @ 12:35:50
Postat av: Karl

haha jag håller med dej fullt ut daniel, blir dock combi lite väl ofta för min del men jag är nog lite lat som person och det är ganska bekvämt att stanna i kungälv då.

2008-10-11 @ 13:34:17
URL: http://kallebaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0