Fenomenet vid namn tv4 film

Varför startar man en kanal som enbart visar skitfilmer?
Eller en ännu bättre fråga, varför tittar jag på en kanal som bara visar skitfilmer?

Utbudet på bra filmer som sänds på tv på onsdags nätterna må vara knapert och jag trodde jag hade sett det värsta när jag såg den där rymdfilmen som handlade om ett ondskefullt helvetes skepp i yttre världsrymden som dödade allt i dess närhet, jag hade fel.
topplistan över Värdelösa filmer som förtjänar att bli bespottade, sönderkrossade och till sist förintade från jordens yta ser ut som följer:
1.Cujo
2.Den där rymdfilmen
3.Wedding daze

Igår natt tittade jag på Cujo, den handlade om en familj där pappan jobbade mycket och hans fru var otrogen mot honom.. när han kom på henne bestämde han sig för att flytta ut några dagar för att ta reda på om han ville ha tillbaka henne eller inte, under tiden åkte frun iväg till en vän till familjen för att få sin bil lagad.. nu har det gått ungefär 30 min av filmen.. resterande timmen utspelar sig i hennes bil eftersom att en rabies smittad hund vid namn cujo har dödat vännen till familjen och hunden försöker döda frun och hennes barn och de kan därför inte gå ut ur bilen.. som till på köpet slutat fungera. så vill ni se en kvinna och ett barn sitta i en bil i en timme med en rabies smittad hund patrullerande utanför håller jag denna som stark rekomendation, vill ni å andra sidan gå berserkar gång så föreslår jag att ni vänder er till företaget som producerade helvetet.
Nog om filmen.

Imorgon kommer min första lön sen i augusti, ska bli jävligt skönt med lite pengar så man slipper vända på kronorna mera. Att jag även har ett nytt heltids jobb på gång är riktigt nice.

Dagens pm elva:
Jose Chilavert
Tony Adams- Ze maria - Maldini - Watson
Figo - Vieira - Beckham - Overmars
Ronaldo - Wright

Bänken: Buffon,Bergkamp,Platt,Keown och Totti

Dagens citat : "Aa men vet du va han gjorde när de kom 8 utbildade knarkare..?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0