Fleur du cap

kan man få nog av mina rubriker? denna gång är det till och med på franska från etiketten på ännu en stackars tom vinare som har sett det sista av dagens ljus.. förutom när jag kissar ut resterna i toan imorgon men det är en annan historia.
I övrigt kan jag ju glänsa lite med mina franska kunskaper då jag vet att fleur betyder blomma men du cap har jag ingen aning om. Halvglansigt alltså.

Nu har det gått några dagar sen jag skrev senast men här har inte mycket hänt och det är den ända anledningen.
Idag däremot har jag åter sett dagsljus och mina steg tog mig till världsmetropolen kungälv.
Först en sista körlektion innan min uppkörning nu på tisdag och sedan en trevlig fika med maolin där mycket diskuterades.
Efter det så fick jag skjuts hem och hammar kom å hälsade på, han var sugen på godis och eftersom city gross var stängt så åkte vi in till maxi där vi träffade amande the superhot maxi worker.. or something like that:)
Sedan hände inte mycket ja åkte hem.. sökte ett jobb på elite plaza hotel vilket låter rätt glassigt men så är jag en ganska glassig gosse också så det kanske kan passa bra.

Tyvärr för er stackare som orkar läsa om mina tankar och min vardag så är jag för trött för att skriva nåt mer och sängen liksom vrider sig i plågor om jag inte lägger mig på den snart, så jag ska ge x-tina chansen att ge mig sin sängkammarblick för nu hoppar jag i bingen.


Kommentarer
Postat av: mia

hahahaha du låter verkligen deprimerad.

2008-10-03 @ 15:32:01
URL: http://neverendingtonight.blogg.se/
Postat av: Karl

i kinda am....

2008-10-04 @ 02:59:07
URL: http://kallebaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0