Hjälten Karl Nilsson

Hej kära läsare! igår gjorde jag en god gärning.

jag var inte alls förberred på en utekväll när hanna från förra klassen ringde mej vid kvart i 11 å ville att jag skulle hänga med ut. Jag hade varit å köpt godis och cola för min sista lösa pengar några timmar tidigare å hade filmkväll med mig själv.
Min spontana sida tog övertaget och jag tänkte att det skulle bli skitskoj att träffa hanna igen för henne har jag inte sett sen studenten. I vilket fall som helst så ringde hon från dolt nr å på hennes vanliga nr så svarade hon inte men den upptäckten gjorde jag inte förrens jag satt på bussen där jag träffade massa folk som tyvärr skulle till kockar. Själv traskade jag till combi å satte mej i baren då hade jag också upptäckt att jag hade 200 kr kvar på mitt kort, sänt som från ovan.

 Men det var efter att jag hade lämnat combi som jag hittade jocke i den parken nedanför kungälvs kyrkogård, med två poliser.
Jocke kunde inte stå själv och poliserna ville bestämt köra ner han till en fyllecell i mölndal men av min godhets skull så tänkte jag att jocke inte ville vakna i mölndal nästa morgon å sa därför till poliserna att jag skulle ta ansvar för honom å låta han sova hos mig, sagt och gjort så stack poliserna och lämnade mej med den fulle joakim som jag bokstavligt talat fick bära hem.


Dagens citat : "jag hatar snutjävlar" - Joakim till de två poliserna.
 

Kommentarer
Postat av: ivarsson

sa jag så :P

2008-10-22 @ 20:56:23
Postat av: karl

haha aa de gjorde du.. är inte så förvånad att du inte kommer ihåg de heller;)

2008-10-22 @ 20:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0