Jag ska spara nr 6 till någon som dej

Definition av uppebart:
Något som ter sig som en självklarhet, lätt för svarande part att förstå.

Jag vet inte hur något kan vara mer uppenbart än det här men jag tar det ett steg längre, ner till grottspråk eller nåt liknande:
MÄNNISKA, Mig tycka om dig!

Jag har ett litet kort på min vägg här hemma för er som inte vet det, detta lilla kort beskriver min personlighet på pricken sånär som på konstnärlig som nog vore dumt att påstå att jag är. Däremot säger det att jag döljer känslor och det är nog sant eftersom jag inte kan få de orden ur mig face to face utan plitar ner det här i du ack så patetiska blogg.
Feel free to kolla in det om du har vägarna förbi, om någon kan vara intresserad av hur jag egentligen är :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0