Nästa gång ska jag vara rambo..

Var på maskerad igår hos ortmon, det var en rätt trevlig kväll! och minst sagt annorlunda då jag aldrig tidigare gått ut i kjol, genomskinligt linne och stooora löstuttar! Jag var alltså kvinna igår och jag kan bara säga en sak... jag är glad att jag är man!

hur jobbigt är det inte att behöva korsa benen hela tiden för att inte hela paketet ska synas? och att ha handväska är nu erkännt ett bra sätt att tappa bort saker, fråga min mobil bara som just nu befinner sig i herrljunga.. så kan de gå.

allt som allt var det rätt kul men nästa gång ska jag vara rambo.. minst.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Kalle så här är det. Är det texmex i skolan så äter alla i skolan och inte på donken = vi får lite att göra.

2008-10-12 @ 14:28:30
URL: http://morphene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0