Nice thursday

Idag har dagen flutit på riktigt nice.
Den började lite tidigare än vanligt då jag klev upp vid 20 över 6 och körde upp mammas bil på service hos syrrans sambo i stora höga, där jag rullade in 07:15. Efter det tog jag tåget ner till ytterby igen och bussen upp till tega och hem.
Fast idag gick ja inte å la mej å somna om när jag kom hem utan låg å smsa lite me jenny en stund å sen tog jag mig i kragen å gick ut på en liten löptur innan jag stack till jobbet.
Väl på jobbet var det mycket att göra idag eftersom olofssons har stängt på lördag och söndag för det är röda dagar så ville alla beställa bröd till imorgon istället.
Efter jobbet åkte ja upp å hämtade bilen igen å sen åkte ja å käka pizza me otter å lelle.
sen somna ja här hemma på soffan å vakna för en timme sen nu å nu ska jag slänga på en film och sen sova igen tror jag.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0