nytt jobb, nya möjligheter,nya äventyr :)

Då kanske man är på väg att ta nästa steg i karriären, under min vecka på bageriet har tre företag ringt å velat ha mej till arbetsintervju...äntligen lönar sig mitt sökande typ.

Att söka lyckan i stora höga(där jobbet ligger) låter kanske inte som något man kan likna vid lothar matthäus frisparkar men jag tyckte ju att det var skönt att jobba i stenungsund så varför skulle stora höga vara sämre? Utan att avslöja för mycket nu så skulle jag bara ha nån enstaka kilometer till spekerödsparken när jag slutar på fredagar och eftersom jag aldrig har varit där vet jag inte om jag var ironiskt positiv eller inte.

med en heltidsanställning kommer också möjligheter som bil och bostad men i första hand bil och efter nästa karriärsteg bostad?..

nu ska jag pilla in en prilla och luta mej tillbaka å njuta lite mer av PM 97.. ciao

Dagens låt: Volbeat - Maybellene i hofteholder. SJUKT BRA LÅT!


Kommentarer
Postat av: amie

sött att de gör en låt om smink tycker jag (:



"maybe she's boooorn with it? maybe it maybelline!"

2008-10-28 @ 23:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0