Trevlig helg

Helgen har varit kanon..
i fredags var jag ute med några riktigt sköna gubbar på trädgården där jag även träffade mycket folk som jag inte träffat på ett bra tag så det var riktigt kul.

I lördags så var jag inne i stan med jenny å kikade kläder å väldigt tidiga julklappar, för min del blev det bara presenter till mej själv:
nya kläder
Ny tröja från HM + halsduk
och ett par mörka denim jeans från pepper.
Det var en riktigt trevlig dag på stan och sedan på kvällen körde ja lite taxi typ bara...

idag har jag inte gjort så mkt förutom att betala lite räkningar och vart hos henke och kolla på arsenal-west ham och tjöta lite gött...


aaaoch charlie that really hurt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0