Ännu en runda i kungälv...

Först och främst, att låta hammar ta kontroll över musiken innan man går ut är inget man gör.. det kan jämföras med att hugga sig själv i ryggen med en kniv och långsamt vrida runt den, vilket egentligen inte går om man inte är väldigt smidig i armarna tror jag.. hmm
En annan bra jämförelse som jag kom på nu är att lyssna på den 500 miles låten han laddade hem är lite som att lyssna på broder daniel för att komma i glad pepp stämning. Nu tror jag att jag var tydlig nog.

Kvällen i övrigt var ganska trevlig, träffade båda systrarna lagerholm blandannat och hela gänget på bussen från kärna där även amie och mia satt samt min förrförra fotbollstränare jeffan!
Diskussioner under kvällen gick alltifrån min förmedling i hur bra ljungskile sk är och att en kille från min förra italienska höll med om att det är kul att ljungskile ligger i allsvenskan, huruvida kul och ljungskile hör hemma i samma mening låter jag vara osagt, men något charmigt är det allt över denna lilla bohusländska..håla:)
Att ösa skit över ett gemensamt ex med en buksvåger vet jag inte heller hur kul det kan vara eftersom jag inte minns vad som sas.. kanske lika bra.
Att ragga sovplats efter att sista bussen hem gått gick åt skogen och jag fick "glatt" traska hem från ytterby ända bort till tågrälsen där jag fick skjuts av en kille som helt klart tittat på för många filmer med antonio banderas, sliskigt men gött att slippa gå.

Hittade förut en kul grej att fundera lite över, vad sägs om en månad i thailand där du utbildar dig till certifierad bartender på tre veckor? någon som har 12 000 kr som vill haka? hade vart kul....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0