Det gick åt skogen!

Efter noggran undersökning av kallebaby.blogg.se går det inte att klara sig ute på en fredagkväll på 400 kr, dubbla det och du klarar dig ganska fint.

Jag var alltså på håkan igår till att börja med, åkte in med amie fredrik michelle och erik.. sedan inne på liseberg träffade jag kristin och frida! Det var riktigt trevligt där tills en idiot bakom oss började vara uppkäftig och trycka på oss i ryggen hela tiden, han sa att man inte kunde stå så långt fram och bara "soft lyssna" sedan stod det en kille bredvid oss med armarna runt sin tjej, killen bakom oss passade på att knacka tjejen på axeln och fråga henne hur fan hon kunde vara tillsammans med en så ful kille. Vad är det för en idiot som går ut å förstör andras kväll så ? Det bästa var iaf att frida tog strypgrepp på honom å sa till han att lugna ner sig, big up till henne :D

Efter det så gick jag och kristin till en tjejkompis till hennes salong längst upp i huset ovanför dubliners tror ja det heter.. det var fett nice där tyckte jag iaf! sen gick vi till en gaybar, fast det visste inte jag förrens efter att några av tjejerna reta mej för att jag fick napp när en typ 60 årig gubbe kom fram å snackade med mej! iåfs borde jag fattat att det var ett gayställe eftersom det hette gossip. yeahyeah, sen gick vi till trädgårn iaf å det var trevligt där träffade en del kul folk blandannat kui å anton från gamla jobbet.

nu ska ja chilla nåra timmar innan ja funderar på att göra något:) tjing

Dagens låt : Wiz khalifa - Make it hot

Kommentarer
Postat av: mia

av egna undersökningar (t ex igårkväll) så ser jag att man kan klara sig finfint på 0 kr en lördagskväll. riktigt tur att man är tjej!

2008-09-28 @ 14:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0