En inte så underbar fredag

Jag känner mej lurad.. av mig själv!
i Torsdags skrev jag att jag skulle vakna upp till en underbar fredag, det gick åt skogen.
För det första så försov jag mig å blev väckt vid ett av ett samtal jag kunde besparat mig att svara, grinig över samtalet och grinig över att det inte blev nån fika me amie så sket jag i att åka till arbetsförmedlingen alls.
Jag ringde jocke å tjöta lite åså sa han att vi skulle höras sen och då blev jag ännu mer grinig för jag visste att det inte skulle bil så.. Jag bestämde mig för att vara så osocial jag kunde under hela dagen och inte träffa någon.
vid 10 tiden igårkväll började FM08 bli långtråkigt trots att jag tog hem både spanska ligan och champions league med barcelona, då knappade arnold lite på msn att han skulle komma upp å ja sa : sure!
vi gick ut å tjöta lite över en röka å sen kolla lite gamla bilder åsånt sen stack han hem igen, det lata stycket tog till och med bilen upp till mej när han bara har typ 500 m att gå.. det kallar jag lathet!

eftersom jag har fått väldigt svårt att somna på nätterna så låg jag och kollade på en dokumentär om tupacs liv till kl 04:25.. den var intressant faktiskt.

Idag ska jag kanske på ikk's fest i kungälvsparken, vet inte riktigt om jag bestämt mig för att gå än eller inte.
Kollade just på IFK mot AIK det var en kul match att se på med mycket hårt spel synd bara att werna blev utvisad å att ifk inte fick in nåt segermål, det var en bra uppvärmning till den riktigt viktiga matchen på måndag mellan Ljungskile å Trelleborg som jag funderar på att åka upp å kolla på.. får se på de..
Skriv en kommentar..holla atcha bwoi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0