Jag är fan bäst!

Jag har sagt det till mig själv hela dagen idag.. faktiskt! Anledningen är simpel men ack lika vacker.
Den stavas så här : min skolgång! Den måste har varit något av ett skämt egentligen.. ett mycket roligt sådant som jag säkert har skrapat ihop 50 min konstant skrattande åt idag.
Ni som inte har varit inne på min bilddagbok eller facebook det senaste dygnet har gått miste om blandannat: en mycket söt bild på mig och maggan från vår klassresa i 8an, vårat otroligt grymma powerpoint arbete om alfred nobel, en söt historia som jag skrev på lågstadiet någon gång samt en film från en No lektion i 7an eller 8an.
Tyvärr förstörde just blogg.se allting med det här inlägget då det inte funkade att lägga upp bilderna. nåja

Utöver min nostalgi tripp tillbaka till ytterbyskolan och kastellegården så händer det inte mycket just nu.. har inte träffat en själ förutom dom i min familj och hammar sen i söndags.. sånt kan jag bli lika knäpp på, som en man som går på en trottoar å är totalt knäpp.. så knäpp blir jag ungefär. Förutom knäpp så blir jag uttråkad av att vara hemma.. en oslagbar kombination för en tibetbo men inte för en kallebaby.

Nu ska jag sova och vakna till en härlig fredag! ciao

Dagens låt : Lloyd Banks - Til the end



Kommentarer
Postat av: JP

Låten va riktigt bra(Y)

2008-09-16 @ 17:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0