KK ansökt!

Jag kom inte på någon sådan där höjdar rubrik som jag då och då slår till med!
Rubriken kommer istället från närmaste lapp som jag hittade på mitt förträffliga skrivbord, lappen är från simons trafikskola och alltså inte något från knullkompis.se, KK står heller inte för knullkompis utan Körkort!

Med detta uträtt tänkte jag fortsätta med en lite rättelse, för nån vecka sen eller två så skrev jag om att det bara fanns 2 st bloggar som jag läser som jag faktiskt gillar. Hör och häpna men i själva verket är det 3 vilket också gör att jag läser 8 och ½ blogg då jag hade glömt av den och den därmed får räknas som halvt läst.

Ytterligare har jag fortsatt min fundering från igår om mening för idag damp det ner en räkning från tele2 till mej och självklart gick tankegångarna om det verkligen var meningen att jag skulle betala. Annars har inte mycket hänt, min vänstra ögonlock har svullnat upp en aning känns det som, om detta är någon form av allergi mot pesto så ser jag detta som ett straff från gud värre än när han dränkte jorden och bara lät djuren och den där gamle geten noak överleva.
Nog pratat om gamla getter och ögonlockar, jag håller vad jag lovar ganska sådär men oftast så försöker jag iaf men jag orkar inte skriva om min helg och jag antar att det nog är ganska tråkigt att läsa om ändå. Känner ni någon form av agg mot mej för detta så har jag ju alltid gud som är skyldig mig efter sitt svek mot min ögonlock, en ganska mäktig bundsförvant alltså så tänk er för om eventuella klagomål!

Till sist kommer en ny grej här på bloggen istället för dagens låt då det känns som jag lyssnat sönder allt jag har på datorn typ, vilket ger er ett ypperligt tillfälle här att tipsa mig om ni har någon bra låt på lager?

Veckans atombomber: louise och mysan ! :D

Kommentarer
Postat av: Myyyysaaan

och du var min veckas atombomb min goda vän :D

2008-09-23 @ 19:09:13
Postat av: Louise

hahah sedärja

2008-09-23 @ 21:30:13
URL: http://louloulou.blogg.se/
Postat av: mia

jag fick också min tele2 räkning idag - och den gick endast på 345 kr. :D :D

2008-09-23 @ 22:43:18
Postat av: Lisa

Hoppas fan du läser min blogg darling :D

2008-09-24 @ 21:05:45
URL: http://morphene.blogg.se/
Postat av: Karl

du skriver så äckligt om snor och sånt just nu lisa men jag gillade det med volbeat! dom är feta!:)

2008-09-24 @ 22:56:19
URL: http://kallebaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0