oh my god, she's a slut/livin in the past

Jag kunde inte bestämma mig för vilken rubrik detta inlägg skulle få därför blev det två (jag och rimma är kompisar)

Denna dag började tämligen dåligt, jag ringde min förra chef idag å tänkte höra om jag kunde få komma tillbaka på underhållsstoppet men dom hade allt folk dom behövde sa han.

Okej mina damer och herrar nu ska ja presentera Lisa och hon är min homie:D aight!
jag var alltså med lisa ikväll, det var trevligt för det var väl 1000 år sen jag var med henne senast, och jag insåg att jag saknat denna lilla krabat(:D) väldigt mycket!
Hon hade gjort en tatuering tidigare på dan där det stod "separate we will never be" som handla om lillasyster karin.. mycket fin!

Väl hemma har en konstig känsla slagit mig, det är något speciellt att åka med 20 i 11 och 20 i 1 bussen till kärna för om du åker ensam å när bussen åker utanför ytterby så känner man sig alltid som världens ensamaste människa. Jag skulle ge vad som helst för att slippa ta den bussen hem på kvällen, iaf ensam då.




Dagens låt : Sober - Hora.. lyssna or die




Kommentarer
Postat av: Lisa

Du är min homie! Vi borde absolut hänga mer :)

Du stavade tatueringen fel. Jaja, den är bäst iaf :D

Vi kan åka den bussen tillsammans någon gång då! Du är en mobbad lantis. puss

2008-09-17 @ 17:50:59
URL: http://morphene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0