som en oblyg ängel i jeans och bh

helgen har varit en riktigt bra sån.. faktiskt!
Den har blandats med både besvikelser,glada överraskninga,bra filmer och en spännande en setare i tennis.

Igår åkte jag och kalle in till göteborg för att jag skulle införskaffa mig min nya mobil som jag är helt såld på nu, för mej är det faktiskt en ganska stor grej, jag har aldrig haft någon splitterny mobil förut utan den dyraste mobilen jag har haft innan den här kostade 999:- med kontantkort vilket är ungefär en femtedel av vad den här kostar, så det kanske inte är helt konstigt att jag är väldigt glad över den.

Efter köpet var vi tvungna att vänta på calais (han är alltid seg) och redan på vägen in fick han ett pucko eftersom han inte ens visste vart kungsportsplatsen låg.. efter vi mött upp honom så gick vi ivarjefall bort till chez amis och satte oss på deras uteservering å käkade en pizza å tog varsin öl.. här kommer pucko nr 2 som mikael fick denna dag när hans pappa ringde och frågade om han hade glömt något.. efter att ha tänkt efter riktigt noga så kom mikael på att hans plånbok var borta varpå hans pappa sa : VAD-I-HELVETE tänker du med? det visade sig att en tjej hade hittat mikaels plåbok som han hade tappat på bussen å sedan ringt till hans pappa.. mikael fick henns nr och tog bussen till ändhållplatsen utanför mölnlycke där hon bodde för att hämta den medans jag och kalle gick bort till bryggeriet och drack lite till och kollade på Sverige mot albanien. efter det åkte vi tillbaka till kungälv å spelade tennis, matchen var faktiskt inte spännande alls då kalle vann med 6-1 i ett set. Men att kalles ida trodde på att jag vann med 6-0 ska nog ses som en vinst i sig!

Idag sov jag ända fram tills kl 15, helt sjukt faktiskt men skönt och sedan kom arnold upp en stund å vi gick ut en stund å snackade lite, det var trevligt.. man saknar änna när alla bodde i tega men både kappo och perra har ju flyttat liksom lina å rydan fast dom var lite tidigare ut.. sen har jag bara lekt med min nya kärlek (mobilen då) :D å så kollade jag på hitch.


Dagens citat: "What if good is not enough? what if i want extraordinary?"
Dagens låt : Lasse Lindh - du skär




"En kyss
och så var du borta och ända sen dess har jag dansat omkring
på gator och in i sovrum med ett halvt hjärta,
och mätt alla efter dig och inte varit mycket att ha"

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du träffade mig! Hallå det var en viktig del av din dag. Förresten är Lasse Lindh bäst :D

2008-09-11 @ 22:10:27
URL: http://morphene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0