Sverige 1997

ännuen briljant rubrik signererad kallebaby denna gång kommer den från en 5 korona jag såg på mitt skrivbord

i dessa svåra tider som arbetslös och hösten nalkas så är det viktigt att komma ihåg en sak.. hjälp kan komma från de mest oväntade ställen och former det finns alltid en morgondag och att man på kvällskvisten låter sin självömkan gå lite längre än vad man borde tillåta sig att gör Ni kanske undrar vad jag gör upe så här sent eller så kanske ni inte gör det och ja vetr ej vad jag tänkte skriva om faktis



en sak är dock säker hade vinflaskan och de 7 ölen framför mig varit fulla hade det här inläggeet nog varit bättre...

Kommentarer
Postat av: daniel

"i dessa svåra tider som arbetslös"



Det är som arbetslös man sitter och vänder mynten hemma i sitt skyffe. Men hey, deppa inte ihop, du får ju fina bloggrubriker. ;)

2008-10-02 @ 01:02:57
Postat av: Karl

jag dränker mina sorger daniel.. ack o ve!

2008-10-03 @ 04:52:55
URL: http://kallebaby.blogg.se/
Postat av: Karl

kul att du kommenterar förresten:)

2008-10-03 @ 04:53:33
URL: http://kallebaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0