Varför bloggar bara tjejer?

Jag hade ungefär 9 st bloggar som jag läste dagligen när jag räknade på fingrarna precis, 6 st av dom har kvinnliga skribenter,2 st manliga och 1 som jag inte kan svara säkert på eftersom vi hade gympa tillsammans i 2 år och under denna tid duschade han aldrig med oss andra killar i klassen utan valde alltid ett eget omklädningsrum.

En annan kul sak var förra året när jag och JP tog en bensträckare från italienskan å satte oss vid datorerna utanför klassrummet så satt vi å snackade lite om bloggen som dom i hans klass hade startat, sen kom en kompis till JP åså frågade jp vad han tyckte om bloggare, han svarade att han tyckte dom var så jävla bögiga och sedan sa JP till honom att jag bloggade. Han bara: aa alla bloggar är bögiga utom din. Tyckte det var lite kul när han inte ens läst den.

Men om det inte är bögigt att blogga så är det ivarjefall ganska omanligt, eller tycker ni att det hör till mansideal att vräka ur sig alla känslor eller att lägga upp dagens outfit på en blogg? Nja..

Ganska vanligtvis så skiter jag i ideal, kolla bara på min förra klass.. fråga någon i den om det var någon som stack ut på något sätt? Jag är ganska säker på att om inte de flesta, så ivarjefall många skulle säga mitt namn. Kanske var det därför som så många tog åt sig när jag väl skrev "the class" och sa vad jag faktiskt tyckte istället för att skoja runt. Kul tankegångar men nu har det faktiskt blivit dags för den första dagens outfit någonsin här på min blogg
kass Ganska dålig bild om man vill ha med hela min mundering men jag hittade iaf den här skjortan långt inne i garderoben idag, jag köpte den när jag gick i 5an och inte visste hur man stavade till smak(uppenbarligen).
Den är fortfarande för stor dessutom så jag måste ha använt den som tält på den tiden.

förövrigt tyckte jag att 5 av dom bloggarna jag läste var bra bloggar, numera är det bara 2 och ni får själva gissa vilka ni är

Kommentarer
Postat av: mia

självklart antar jag att en av de bloggarna som fortfarande är bra. men jag är ju också väldigt självgod ;)



och det hade vart skitkul om du skrev ett nytt "the class" inlägg nu när ni faktiskt inte går SP3 vilken bokstav det nu var :D

2008-09-16 @ 20:01:46
Postat av: Axel B

Du önskar att du vore stissig! (:

2008-09-17 @ 23:34:45
Postat av: Karl

fixas det en klassfest eller nån slags get together me gamla klassen så kan jag ju skriva om hur folk har ändrats sen ja skrev förra kanske mia? kan iåfs bli svårt då folk är utspridda lite varstanns längs världens hörn nu.



du har rätt axel ;) låt mig gissa hur du kom på det? vänta...här kommer det...du luktade dig fram till det? right? ;D

2008-09-17 @ 23:52:50
URL: http://kallebaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0