Vill ha en ny rockster...

Det är småkallt och regnet smattrar lätt på rutan, september och hösten är helt klart här.
Det är också med andra ord den sämsta tiden för att vara ensam...
känns lite som att jag har hamnat i ännu en halvtid, någon slags mellantid innan allt ska hända.. man kan jämföra det här med de första veckorna i maj.. eller nej dom var hur sköna som helst och man fick den där lugna sista månaden tillsammans innan alla skulle kastas ut i arbetsliv,högskoleliv eller som vissa som valde att korsa atlanten för att skaffa sig nya upplevelser. Men kort och gott april var en tid som kändes helt meningslös, man gick och tänkte "kan inte studenten bara vara här?" och så känns det alltså nu med , jag går och väntar på att saker ska hända .. körkortet ska i hamn, nytt jobb ska jag ha och det som jag faktiskt hoppas på mest just nu.. att hon bara ska stå där framför mej någon dag !
Känns inte som att det finns någon poäng i att va fri längre, den här natten är helt meningslös utan någon att dela den med.


Har ni listat ut vad rockster är än ? eller vem det var kanske man kan säga...

"en liten ung brunett som är det vackraste jag sett , flickan bredvid mig som viskar hallå"

Dagens låt : Fronda ft loreen T - Tapper soldat




Förresten hade du nog rätt louise, jag kommer säkert bli den största tofflan ....

Kommentarer
Postat av: Louise

Flickan i det blå <3

2008-09-04 @ 19:26:29
URL: http://louloulou.blogg.se/
Postat av: Lisa

Gött att du börjat skriva ordentligt igen! Nu jävlar får vi inte sluta :P

2008-09-05 @ 00:06:40
URL: http://morphene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0