Bra start på dagen

Den här dagen har börjat i lagom tid för att vara "arbetsdag" tycker jag.
Har nu varit uppe sedan halv 7 och har redan hunnit söka flera jobb och ta kontakt med min förra chef.
Nu håller jag bara tummarna för att jag får sommarjobb där även i år, det skulle ge mej tid till mycket, tex tänka över vad jag vill göra till hösten, söka jobb utan att känna stressen av att inte ha något jobb eller några pengar samt att jag kommer tillbaks till en arbetsplats som jag trivdes väldigt mycket på.

Nu återstår att se vad den här dagen har att bjuda på, mitt fönster står redan öppet och det kommer bli en kanonfin dag om man ser till vädret, vet dock ingen annan som är ledig så får väl se om det blir något annat än bara jobbsökande idag.
Ikväll har vi träning och enligt utsago ska vi köra löpning idag, tro det eller ej?! dock välkommet då jag behöver få upp konditionen lite till och tappa lite på magen kanske.

Enligt annan utsago lär träningen ändå bli förjäves då det imorgon är valborgsmässoafton och därtill hör en utgång, jag hoppas på en lika lyckad valborg som förra året och hoppas på att det blir trädgårn i år också, tänk att det redan gått ett år sedan vi satt här i min källare den kvällen, tiden går fort.

Kanske skulle ta en promenad eller något så jag inte bara sitter inne nu..
Vi hörs!

Ni får en riktigt bra låt här, lyssna och koppla av:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0