Trevlig helg

Då var det söndag.
Helgen har varit bra, i fredags gjorde jag seriedebut med hermansby borta mot bosna där vi vann med 2-1 och hela laget spelade bra, för min egen del gick det väl inte alls så bra.. fick knapert med speltid och när jag väl kom in så åkta jag på en redig smällkyss efter en kvart kanske.. fick en hög långboll att springa på och tog löpet och fullföljde situationen fullt ut och var nog vigare än jag nånsin varit tidigare.. hoppade upp och fick upp en tå på bollen som var i huvudhöjd.. sen vet jag inte riktigt vad som hände men målvakten brakade rakt in i mig så jag föll bakåt och slog bakhuvudet i marken, reste mej efter stund å började jogga "hemåt" men blev jätteyr och började spotta blod. Nåväl, vi vann matchen iaf och själv kommer jag ge mer på träningen och löpa lite utanför så jag får spela mer.

Igår var jag först i stan och tittade efter nya fotbollsskor, hittade ett par som jag nog ska köpa. Sedan var jag ute i hålta och kollade på hålta ik's första seriematch med matte å jocke å nåra till.
På kvällen åkte jag till malt och humle och kollade på fotboll me daniel henke och thomas, sen förfestade vi hemma hos henke och gick ut i kungälv, fick åkt lite limo me kristin också. Rolig utgång faktiskt.

Nu ska jag titta till maten.. vi hörs :) puss

Kommentarer
Postat av: Henke

Lördagen var grym. Får en härlig känsla i magen när jag tänker på den kvällen utan att veta varför.



Heja Häcken!

2009-04-20 @ 19:27:45
URL: http://hengo.blogg.se/
Postat av: Karl

Har alltid kul me dej å otter :) kul å träffa thomas också :D

2009-04-21 @ 15:12:41
URL: http://kallebaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0