Karl Bestämmer

Så sant som det är sagt.
Jag har nu fixat så jag får bo kvar i lägenheten åtminstonde fram tills den 30e augusti.

Imorgon flyttar mina rumskamrater ut, jag funderar på att fira men jag har varken alkohol eller sällskap, jag har nu heller inte tillgång till någon TV eftersom dom tar med sig den hem, det är det ända negativa jag kan komma på, åja.. xboxet också.

Jag frågade förut om dom skulle göra något speciellt ikväll (eftersom det var deras sista natt här tänkte jag)
till svar fick jag: " Ja vi ska åka å handla bröd så att vi har något att äta i bilen på hemresan"
Jag visste inte vad jag skulle svara på detta men efter några sekunders tystnad lyckades jag klämma ut ett : "okej"

Tror ovanstående säger det mesta.

Det verkar nu som jag ska få kvinnliga rummisar istället.

Det som är bra med det är:

  • Att jag förmodligen kommer få något trevligare att titta på än tre tjocka lastbilschaffisar som tuggar i sig feta bullar.
  • Att det förmodlingen inte kommer vara lika stökigt i lägenheten
  • Att jag förmodlingen kommer ha fler roliga att umgås å gå ut med på helgerna.
Det som är dåligt :

  • Att jag inte kan kissa med öppen dörr längre
  • Att jag inte kan lägga upp fötterna på matbordet
  • Att jag själv antagligen måste diska å städa upp efter mig själv bättre.
Jag tror nog ändå att det bra väger upp det dåliga.

I nästa vecka verkar det som om jag får reda på om jag får bli kvar på rema, antingen via SC eller Rema.
Just nu finns det inte att jag inte skulle få förlängt, min konsult var nämligen på lagret igår och pratade med oss och sa att mycket hängde på hur vi presterat hittils på jobbet, det gjorde mig väldigt lugn eftersom jag vet att jag gjort bra ifrån mig.
Skulle dom nu vara missnöjda å inte vill förlänga så kan dom köra upp nåt i röven för då tar jag mina fantastiska plockhänder och går till konkurrenten istället.

Nog tjötat för ikväll


Här får ni lite honung i öronen till på köpet, håll till godo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0