Orolig

Då vart de söndag då, och jag är ganska så väldigt mycket bakfull.
Igår var jag på fest hos salten, han och hans tjej hade flyttat till en ny lägenhet, dom gjorde det för två veckor sedan å han har inte ens nämnt det på jobbet, han äro sannerligen ett mycket stort pucko denna norrman.

Kvällen igår var jävligt lyckad tycker jag, vi var väl en 20 pers på hos salten å det var mycket roligt folk, blandannat så kom kaare från jobbet å han är en go gubbe han.

lite senare på kvällen drog vi in till centrum å till ett ställa som hette Ovanpå de var nice där, trevligare ställe än Exodus tycker jag allt.

Fick även testat vattenpipa igår som jag aldrig prövat innan, hade en oskön söt jordgubbstobaks smak i munnen när jag vaknade i morse

Senast jag skrev så var jag en smula arg, nu är jag mer orolig.
Det är nämligen så att bemanningsföretaget ska flytta mej till en annan lägenhet, en lägenhet som ligger ute vid flygplatsen ungefär en mil härifrån och ungefär en mil ifrån arbetsplatsen. Grejen är ju den att jag inte har någon bil och jag vet inte hur jag ska ta mej till jobbet, jag frågade igår om det går bussar därifrån och det ska tydligen inte gå så särskilt många, det ska dessutom vara väldigt dyrt att åka så långt.

Därför undrar jag hur bemanningsbyrån tänker egentligen eller om dom tänker alls, och hur ska jag flytta ut dit med all min packning ens en gång?

Dessutom har jag inte fått reda på om jag ska få  fortsätta här uppe ännu, om jag får det så är det ju bara för mig att förnya mitt hyreskontrakt som jag har nu, men det kan jag ju inte nu, inte heller har dom gett mej en ärlig chans att skaffa lägenhet själv eftersom dom kommer 2 veckor i förväg å säger till mig att ja måste flytta, lycka till med att hitta boende för en månad här uppe, speciellt som hyresvärdarna här i princip har som regel att ta minst 2 månaders depositum innan man får hyra lägenheten.

Nä så det är en del att tänka på just nu.. får se hur det här löser sig, imorgon ska jag iaf gå in på kontoret å prata om min framtid på jobbet, skulle jag få positivt besked så kan jag bara ringa min hyresvärd nu å förlänga hyreskontraktet.. det hoppas jag mest på.

Har förresten sett på startsidan på blogg.se att marie sernholt har en blogg,
Rubriken Med Marie Sernholt i garderoben del 2 hade man själv inte tackat nej till att kunnat sätta som rubrik här hehe.

nä skämt å sido.. nu börjar baksmällan släppa å ja ska börja ladda inför blåvitt mot häcken, har köpt klipp kort på csports.se så nu är jag helt säker på att se ifks matcher här uppe, deiligt de.

Ni ska få er en vacker låt som man inte inte kan sjunga med i ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0