Nu är det lika långt till stjärnorna som stjärnorna till dig.

Söndagen är helt klart bloggarens dag, helt enkelt för att det är vilodagen och man har mycket tankar när man vilar, åtminstonde jag.
Ett fenomen som dyker upp mer och mer är alla dessa resebloggar, Jag måste säga att jag älskar dom!
Jag vill helst av allt göra om den här till en reseblogg, tycker inte ni att det vore roligare att läsa om när jag Fallskärmshoppar över Thailands ö-värld eller Tar dykarcertifikat i Indonesien eller Maldiverna, det hade ivarjefall jag tyckt varit roligare att skriva om, eftersom jag är en bortskämd mellanklass unge så sitter jag otacksamt här och klagar framför min dator som kostade 8000 kr och drömmer mig bort till all världens hörn.

Man skulle tatt hem den dära 50 000 kr i månaden i 50 år på triss, det hade nästan behövts för att jag ska kunna uppleva allt jag vill ha. För även om jag bara vill dra ut i världen så finns de ju andra saker man vill ha, vad sägs om en fabriksny bil å en schysst lägenhet här i kungälv? Jag är nog en typisk svenne som kommer stanna kvar å skaffa bilen å lägenheten, men är det inte lite svennigt att bara dra också? jag menar.. alla gör ju det i den här åldern.

En annan aspekt som gör att jag kanske skulle kyla ner mina tankar på nya bilar en aning är att jag faktiskt körde av vägen igår, Sjukt halt var det och jag fick sladd och bara gled ner i det djupa jävla diket. Sjukt äckligt när man kände att man hade tappat kontrollen över bilen. Extra skoj var det imorse när man fått fatt i en bärgare å de körde förbi en massa bilar å verkligen alla glodde sönder när vi hissade upp bilen ur diket. Jaja..

Trots den smärre chocken jag fick igår så känns det bättre idag och jag ser framemot den här veckan som kommer inehålla slutprov i logistik kursen och förhoppningsvis debut i hermansby tröjan mot romelanda på torsdag!
kan säkert klämma in en liten gitarr "lektion" me min lillebror för han ska lära mej den här låten så jag kan spela den för en viss ung vacker tjej... om jag får chansen :D tills vi hörs igen, ta hand om er och varandra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0