Snart måndag

Sviten håller i sig, 5:e raka helgen vit.

Igår var jag å lirade tennis med matte, denna gången var det jämnare och roligare att spela än senast.
Tyvärr klappade jag ihop i andra set och siffrorna (som jag behåller för mej själv) tycker åtminstonde jag inte speglade matchbilden riktigt, men det var riktigt kul ändå. Min lillebror fyllder 17 år igår också och alla syskonen kom å hälsa på å vi åt middag, alltid lika trevligt.

I övrigt har helgen mest innehållt att jag kört taxi men när jag får mina pengar av jocke så plusar jag 750 kr för den här helgen och det är ju okej för mig som inte har nåra pengar, kan jag betala min telefon räkning också :)

På tisdag smäller det, då drar fotbollen igång.. hoppas min löpning har gett lite resultat nu med kondisen. Segt att min förskylning satt stopp för träning den här veckan dock, förutom tennis igår då.

Nu ska jag plugga faktiskt, data läxa.

Bara jag som blir sjukt sugen på att köpa en uckelele å lära sig den här låten å sjunga å spela för fullt när man hör den här videon? (verkar ju inte alltför svår iaf )





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0