Tanken var inte för glad

3:e bra dagen i rad nu och inkasserad även mitt andra MVG på raken idag på provet i logistik.
3 mål gjorde jag även idag på träningen, känns verkligen som att jag har hittat målet nu, hoppas man kan stänka dit nåt mål nu på torsdag då jag debuterar hemma mot romelanda! Ser jag framemot nåt såpass! Ni läsare är varmt välkommna att komma och kolla, matchen börjar kl 19:00 på kärnavallen.. i kärna ja.

Ändå minuset ikväll var väl att inte barcelona och inter vann, å andra sidan vann arsenal och man kan ju inte få allt som man säger! Egentligen hejar jag inte på Inter utan Fiorentina men av hat till United hoppas jag på att Inter skulle ta hem den matchen.

Imorgon går jag halvdag i skolan och slutar vid 13:00 sen är det helg för min del, hoppas ni har en jobbig torsdag och fredag era 5 dagars suckers!

Dagens låt :Markoolio - Chartersemester, nu tycker ni nog att jag gapar över mycket med mina 3 dagars skolvecka men en utomlands semester hade inte suttit fel nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0