Söker resekompis

Woho lördag, inte så mycket woho egentligen.. bara lördag.
Det har nämligen ösregnat hela dagen och det gör det fortfarande, hade tänkt gå och kolla i affärer i stan idag men jag tänker inte gå i pissregn.

Näst helg kommer lönen å ja hade tänkt skämma bort mig lite faktiskt.
Eftersom det är lagligt att ladda ner här i Norge å jag sitter på en liten surf dator med endast 120 gig utrymme så tänkte jag investera i en bärbar hårddisk. Dom kostar inte jättemycket mer än hemma tror jag.. kanske nån hundralapp men den kan vara hit eller dit tycker jag ändå.

Igår fyllde kristin 20 år också så jag tänkte jag skulle hitta nån liten försenad present till henne också.

faktum är att min ekonomi fram tills augusti kommer bli väldigt tight så vi får helt enkelt se vad jag kommer kunna unna mej.

På tal om unna sig så såg jag idag första avsnittet ur den nya säsongen av entourage, där snackar vi efterlängtad njutning!

Ikväll har jag ingen aning om vad som händer, men tippar på att det inte lär hända något alls, speciellt inte med tanke på det här vädret!

Lite längre fram än ikväll ligger hösten, skulle vart kul å dra nån spännande resa men jag har blivit mer osäker på vart jag vill åka nu sen jag blev ditchad nu ang paris.

Men å andra sidan är det för tidigt för mej att planera resa eftersom jag hoppas på förlängning här på jobbet.

har la inte mkt mer å skriva just nu utan avslutar med en låt som vanligt.
ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0