Vandrar gatorna i timmar här

Underbar söndag!

Har varit ute på lite "sightseeing" idag, försökte och lyckades tex hitta utestället exodus som jag var på förrförra helgen, gick sedan längs hamnen och tittade i affärer efter lite presenter och så.. Hittade sen till Bergenshus där Coldplay ska spela i augusti, det visade sig vara en gammal fästning och helt plötsligt var jag omgiven av japaner som också var ute på sightseeing, runt bergenshus låg dock en jättevacker park som jag flydde japanerna från, antar att det är där som coldplay ska spela men jag har inte den blekaste hur 25 000 pers ska få plats där, hmm.

Längst ut på hamnpromenaden låg fjordline som kör ner till hirtshals, kikade lite weekend priser på det nu när jag kom hem och det var inte farligt dyrt.

I övrigt så är snart silly season (övergångsperioden inom fotboll) över, idag blev Adebayor klar för manchester city vilket enbart känns skumt, kan bara tänka mig vad henke tycker om den övergången.
Själv hoppas jag nåt såpass på att Barca gör klart med Zlatan nu i dagarna.

IFK spelade match ikväll mot trelleborg, jag fick njuta av första halvlek innan svinet som streamade matchen loggade ner kanalen. Gött iaf att vi vann me 3-1.

Har inte vart ute så mycket på sistonde utan slappat mycket här hemma, så idag var det riktigt skönt att komma ut hela dagen, Bergen är en fantastiskt fin stad med massvis av fina promenadstråk,affärer och restauranger, hade dock varit roligare att slippa gå runt helt själv, fast idag vart de riktigt skönt ändå.

Egentligen är det ingen riktigt sommar utan en lasse konsert enligt mej, nu ska lille lasse däremot ha turne under hösten och det tänker jag inte missa.

Jag hittade förresten 2 presenter som jag tänkte gå tillbaka å köpa när jag har lite mera pengar.

Å här kommer dagens låt som jag tycker passar lite bra in, fastän det är i Bergen jag är och inte Köpenhamn


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi ska gå på konserten tillsammans !

2009-07-19 @ 21:34:59
Postat av: ROOOOBIN

fin rubrik;) lars!!

matchen va skön, va där live och filmade ragges mål:) får la lägga ut på fejjan.

2009-07-20 @ 15:36:26
URL: http://cotten7.blogspot.com
Postat av: Henke

Jävla Adebayor.



I övrigt är det nog min favoritlåt med das Lars.

2009-07-20 @ 22:02:11
URL: http://hengo.blogg.se/
Postat av: Karl

Anonym, vill helt klart gå med dej, frågan är om du vill fortsätta vara anonym? kan ju kalla dej för H isf ;)



Robin, visst vart den! är lite smått avundsjuk på dej som kan se matcherna live istället för på fulstream;) saknar götet!



Henke, Japp men hoppas Eduardo fyller upp bra. Lasse har gjort så sjukt många sjukt bra låtar så det är svårt att välja bara en favorit tycker jag!



2009-07-21 @ 01:10:37
Postat av: Anonym

jag fattar inte att du kom på att det var lilla jag , plutten ? :) min anonymitet spelar egentligen ingen roll , men nu kan jag ju göra det till en grej ;)

2009-07-26 @ 16:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0