Jävla bloggare!

Usch vad tråkigt det är att blogga just nu, känns ibland som jag måste revolutionera världen med extrema och smarta tankar eller nåt sånt, så fort jag sätter mig och skriver här.

Louise mobilbloggar, de tycker jag verkar kul.. eller nördigt. Men hennes korta inlägg ä roligare nu för tiden än innan tycker jag iaf. Nåt å testa kanske?

Något jag testade igår var att försöka lära mej spela gitarr, det är asabasa svårt.. speciellt när man har en överstöddig lillebror som lärare som inte fattar att man är helt tondöv och inte spelar 4 tim om dagen som han.
Det är tur att det är långt kvar tills sommarkvällar med grill och gitarr, tills dess ska ja ha klurat ut nåra ackord så ja kan spela nåra roliga låtar iaf.

Nu blir det inget mer här.. ciao! eller jo ja ä snäll ni ska få en låt :) med gossig video också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0