nytt, nytt och faktis lite till nytt

Fascinerande att se att folk fortfarande är inne här med goda mellanrum och kikar om jag skriver något.
Tanken slog mig att döpa om den här bloggen till vecko-bloggen, ett annat namn skulle kunna vara norge-bloggen då jag har fått jobb i norge och flyttar upp till Bergen nu den 12 juni, ska sannerligen bli spännande.

Det är mycket nytt just nu, sommarn står för dörren och likaså studentfester och annat kul.
Då känns det dumt att säga att man hoppas tillbringa sommaren max 3 tim om dagen utomhus, men så är fallet.
Jag har nu räknat ut att jag sammanlagt gått 4 månader hemma mellan småjobb och utbildningar, jag har kort och gått vilat nog och jag är nu redo att jobba tills jag stupar.

Vidare så lär det nog bli en liten avskedsfest innan jag åker, jag har även hört att flera av mina vänner tänker komma upp och hälsa på mig i Norge någon helg vilket jag hoppas blir fallet å att jag inte får för mycket hemlängtan.

Eftersom jag lite smått räknar med mycket övertid och därmed hoppas på en hel del pengar så har jag planerat in lite saker till hösten, bla verkar det ganska säkert bli en paris vecka med elin. Något annat jag vill göra är att ta en fotbollsweekend i england,spanien eller italien.. men det får vi se hur de blir me det.

Chansen finns även att jag blir kvar i Norge över hösten och i sådanfall så kan jag nog tillgodose mej en fräsch bil eller insats pengar till eventuell lägenhet när jag kommer hem, men nu ska vi inte spekulera för mycket.

Ni kommer förhoppningsvis (om jag har tillgång till internet där uppe) kunna följa mitt äventyr i Norge här på bloggen, i annat fall så blir det garanterat inlägg om mina resor i höst.

Ha de kempe gutt, eller vad man säger där uppe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0