Är på helt fel plats

Kalle är på helt fel plats av jordgloben just nu, regnet öser ner som själva fan varje dag nu. Nån som är på å dra till mexico, anyone?:)

Sitter å lyssnar på lite go musik nu och drömmer lite om vart det ska bära av härnäst, som sagt så är det inget fel på Norge, förutom vissa norrmän som har ett sånt sinnessjukt lillebrorskomplex att det är helt otroligt, men jag börjar faktiskt tröttna lite smått, så nu fyller jag fickorna det sista halvåret och sedan ska jag göra det jag känner för, och det är mycket.. just nu cirkulerar tankarna kring att flytta till köpenhamn, känns som en helt störtskön stad.. måste vara nordens bästa iaf.

Sen har vi de andra planerna jag haft länge nu, 100 000 räcker ju inte i evigheter, men jobbar man lite deltid så kan 100 lax räcka rätt långt. Så bartender utbildning på mallorca till sommarn tänkte jag mej, sen funderar jag på om man kanske skulle stanna där å jobba hela sommarn å gå runt å leva gött bara, har säkert skrivit det här tidigare.. men efter 1 år hemifrån kanske det kunde vara gott att njuta av lite svensk sommar bara?

och till hösten vill jag ju dra iväg å resa bara.. men jag har börjat fundera på vem som skulle vilja hänga med.. och har råd att hänga med.

Sen vill jag ju som jag skrev flytta till köpenhamn, kan säkert gå runt som bartender där nere.

Nu tänkte jag bara droppa lite schyssta låtar till er.. ni kan la skriva nån kommentar om dom eller det jag skrivit, ciao!

Första låten kommer ju då från vårt kära grannland Danmark
Ali Mohamed - Rocket, skön låt som med lite remixande kan bli störtskön club låt



Ke$ha - tic toc




Britney Spears - 3



Iyaz - Replay



Secret service - Ten o'clock postman



Jason Derulo - Watcha say, sjukt bra!



Lite blandat så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0